Reklamace

V případě reklamace námi dodaného zboží prosím odešlete, případně přineste zboží osobně do sída firmy na adresu:

 

KIKKO CZ s.r.o., Štěpaňákova 6, 719 00 Ostrava-Kunčice

 

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura).

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.

 

Jak postupovat když…

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce www.ppl.cz , nebo naši společnost.


Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím emailu sklad@xkko.cz, případně nás kontaktujte na čísle 00420 608 78 44 78 a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

V případě, že jste spotřebitel, reklamace má být ze zákona vyřízena ve 30denní lhůtě. Snažíme se však reklamace řešit obratem.

V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době, obvykle obratem

Peníze za uznanou reklamaci, případně za zboží z objednávk u které jste odstoupili od smlouvy v zákonné lhůtě 14ti dnů, odesíláme na Váš  účet , a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. Obvykle obratem.

Zde je Reklamační protokol, který připojte k reklamovanému zboží.

 


Je dobré vědět

Jak funguje záruka na zboží?

Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.

Co dělat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě od zakoupení.