Reklamace
V případě reklamace námi dodaného zboží prosím odešlete, případně přineste zboží osobně do sída firmy na adresu:
KIKKO CZ s.r.o., Štěpaňákova 6, 719 00 Ostrava-Kunčice
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura).
Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.
Jak postupovat když…
Je přijaté zboží poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce www.ppl.cz , nebo naši společnost.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím emailu sklad@xkko.cz, případně nás kontaktujte na čísle 00420 608 78 44 78 a my vám následně poradíme jak dále postupovat.
V případě, že jste spotřebitel, reklamace má být ze zákona vyřízena ve 30denní lhůtě. Snažíme se však reklamace řešit obratem.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době, obvykle obratem
Peníze za uznanou reklamaci, případně za zboží z objednávk u které jste odstoupili od smlouvy v zákonné lhůtě 14ti dnů, odesíláme na Váš účet , a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. Obvykle obratem.
Zde je Reklamační protokol, který připojte k reklamovanému zboží.
Je dobré vědět
Jak funguje záruka na zboží?
Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
Co dělat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě od zakoupení.